Sunday, October 26, 2014

t.s. khasis


38.

în vagonul 426
am dat de nevasta lui
li po,
nevasta la care 
li po
a sperat atît de mult.

s-a asezat pe bancheta din fața mea
și a desfăcut o pungă
cu bomboane.
treceam prin sinaia.
bomboane roz.
ta-ca-dam ta-ca-dam
cea mai bună solutie
împotriva alcoolismului
e să rămîi
beat.
a luat o bomboană,
îi urmăream privirile
ratacite printre crestele
munților.
sergiu,îți lipsește curajul,
l-am auzit pe fredy
culcat pe culoarul dintre banchete,
ai freza marilor generali romani
și te caci pe tine de frică.
ta-ca-dam ta-ca-dam
nu ai cerut nimic de la viață,
doar te-ai prefăcut că vrei ceva.
pisha:
-te-au lăsat toți să-ți faci damblaua.
pe la bușteni lumea parea perfecta.
tînăra soție a lui li po
s-a ridicat și s-a îndreptat
către veceul c.f.r.
m-am gîndit
s-o urmez și să-l imit pe ted bundy,
dar am rămas la locul meu,lîngă fereastră,
am desfăcut o doză
și mi-am ales o casă din bușteni
în care am pus
un cățel mecanic și-un poster cu luna.

No comments:

Post a Comment